Magkattar (stavning)

Sha bloggen!
Jag har precis fått höra att jag har magkattar:(,Jag åkte till doktorn idag och han sa att jag hade magkattar efter några tester.Han sa också att jag inte får äta fett mat,godia,starka kryddor o.s.v jag kan inte stå emot att inte äta godis eller chips!!!Jag kommer inte kunna äta dem här maträtterna i 2 veckor.Jag köpte också en medecin till det,jag ska alltså ta medecinen en gång om dagen innan jag äter frukost.Jag kommer bara kunna äta sallad typ.Det  här är Jävligt dåliga nyheter men jag måste ju kunna kämpa över det.För er som inte vet vad Magkattar är så är det som ett sår i magsäcken som måste stängas igen.



Ni får ha det så himla bra för nu ska gå ner och äta majs :(,Heej då/Safa♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha stavas med två r:)

2011-05-26 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0