Trött??? Tror ej.........

Sha bloggen!
Jag var ju i arlanda igår/idag och lämnade sara.Så när vi kom till arlanda så var klockan ungefär 4 eller fem....Men aja sedan så gjorde vi resten.Hon hade ungefär en timme på sig för klockan var fem då,så vi åt frukost i Arlanda.När det hade gått en halvtimme så skulle vi lämna sara där och åka hem (alltså att hon skulle gå in  "i den andra delen".Jag var ledsen att hon åkte :(,För hon är som en syster för mig,älskar henne <33.Men när vi kom hem så var klockan 6 på morgonen så jagvar inte så himla trött.Så jag bestämde mig att kolla på tv.Jag kollade på tv tills kl.07.30 för den tiden försvann min energi.Jag vaknade kl.14.00 Men jag orkade inte gå upp så jag sov 2 timmar til :P haha.Nu så är klockan halv elva på kvällen och jag är inte ett dugg trött.Ni får ha det så bra.
Jag skickar in en video från igår


Puss o hej då/Safa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0