Skit kul med Mickis! (mikaela)

Heej!
Idag så var det en vanlig dag.Men jag hade hemkunskap.På hemkunskapen så gjorde vi pannkakor,och självklart så är det ju pannkakor i skolan också!Det var skit tråkigt.Man fick 5 pannkakor men Sofia fick 3 av mig så jag åt bara 2 pannkakor.Påtal om Sofia så ska hon ha ett skit roligt pyjamas party och jag blev bjuden (Tack Sofia om du läser det här ).Det kommer säkert bli sk*t kul!.Aja efter skolan så skulle jag och Mickis (mikaela) göra något hemma hos henne.Det var skit kul!Nu så sitter jag bara här och jag gjorde precis äppekpaj,det var sk*t gott!Aja jag kanske lägger upp en bild på pajen.heej då så länge! :D
Älskar er :Emma ,Mickis och Sofia <3 <3

Kommentarer
Postat av: mickid

2011-01-27 @ 15:58:35
Postat av: mickis

haha fy fan va vi hade kul asså igår xD

eller hur det ska bli så roligt o mysigt

på fias pjamasparty!! :)))))

aja älskar dig med sötissss!!! <3333333333

2011-01-27 @ 16:00:37
URL: http://sweetenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0