Hello! Ont?

Hej alla läsare!
Jag vet att jag inte har bloggat denna vecka men det  är bara för att jag har haft fullt upp ´+ ont.Jag har skadat knät så jag får ha bandage (stavning).Aja men jag kan inte böja på mitt ben ÄN iallafall.Imorn ska jag till skolsyrran igen (3 dagar i rad :( )och kolla mitt ben jag hoppas att jag får ta av mig bandagen och lära mig att böja på benet igen.Aja det är inget speciellt som pågår nu.Jag har precis gjort klart Matte läxa 1 och håller på med föredraget som vi ska  ha i klassen och det ska handla om en kändis.Jag har bestämt mig vad jag ska ha jag har t.o.m skrivet klart och fröken sa att man  skulle hålla på med det i 2 och en halv vecka.Men jag är redan klar första dagen :).Klockan är bara Halv 8 nu (20.30)Imorn så har jag skola och Mammis är ledig så hon ska skjutsa mig.Aja kanske lägger upp nån bild eler nåt sånt senare.
Heej då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0