1 dag kvar till Sofias pyjamas party!:D <3 <3

Heej!
Äntligen är det bara 1 dag kvar till Sofias pyjamas party! :D Jag längtar redan!Men jag vet inte vad jag ska ha på mig för pyjamas :(.Aja jag kom precis hem från skolan.Jag tog sällskap med Mickis.(Älskar dig).Nu så kollr jag bara  på :The simpsons.Jag dricker också en festis (dricka) som jag köpte efter skolan med Mickis.Aja jag har haft jätte roligt idag men det var inte så god potatis mos i skolan idag.Jag har inget mer att skriva nu men kanske lägger upp nåt eller skriver senare.
Heej då! :D (sålänge alltså xD)

Kommentarer
Postat av: mickis

längtar oxså till ikväll!! :))

älskar dig med (s) !! <3333

2011-01-28 @ 14:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0