Skol dag

Heej!
Idag så hade vi jätte roligt i skolan.Vi fick pyssla och kolla på film(man fick välja)typ hela dan.Det blev Julbord och det  var gott men det värsta är att jag smaka på GLÖGG!! idag!.Jag höll nästan på att spy det var det värsta jag har druckit någonsin!!Efter skolan så gick jag hem till Mickis<3(Älskar dig)Vi hade skit kul.Vi spela robinson,skratta ihjäl oss(Jag ville knappast gå där ifrån:( )Kl.17.00 gick jag där ifrån för då så skulle jag gå hem och förbereda mig.Nu så är jag bara hemma och shilar.Om jag har något viktigt att berätta så gör jag det senare(besök gärna paus nya blogg:www.paulinapics.blogg.se)
Byyee love /safa

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you! <33

haha jag trode att glöggen var julmust men vilma hann varna mig innan jag tog det haha visst var det kul när vi var hemma hos mig... kommer du ihåg jossan kossan töööönten... hahahah jag fick skit ont i vägen efteråt...

2010-12-15 @ 17:38:51
Postat av: safa

AAAAAA hahahahha

2010-12-16 @ 20:44:29
Postat av: Matilda

Vad mysigt<3

2010-12-16 @ 20:45:12
URL: http://missmette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0