Skit kul med Feven,Sara,Marwa

Heej!
Igår så var det bröllop så jag gick dit.När vi var framme så skulle vi hitta platser.När vi letar efter platser så ser jag plötsligt Feven med sin pappa,lillebror och hennes stora syster.Vi dansade och vi åt.Sen så tog vi bilder.(Ni kanske får se bilderna imorn).Vi var där från kl.18.30-02.00.Sen när vi skulle hem så skjutsade mamma hennes arbetskamrat också.Han var så himla rolig att jag börja gråta av skratt.Jag kom hem och sov kl.02.30.Idag så vakna jag  kl.14.00.Jag var så himla trött men ändå så ville jag vakna.Min brors fru lagade en speciellt god mat.Kanske skriver mer senare och om jag inte gör det så betyder det att jag kollar på tv eller bara spelar data.
Heej då/Love safa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0