Lucia(världens äkligaste mat)

Heej!
Idag så var det lucia i skolan.Det roligaste var att lyssna på de som sjöng solo(ville höra deras röst).Annars så har det inte hänt något i skolan.Eller jo det var världens äkligaste mat.RISGRYNSGRÖT!!.Jag kräktes nästan där inne.Det ända jag åt var 2 makor och en mandarin(tur att jag åt frukost).På inne gympan så var det innebandy.Jag var grupp Gul(samma färggrupp det här året åt förra!!)Efter det så fick vi 2 pepparkakor och läste medans.Sen så sluta vi och jag tog sällskap med mickis.Men innan jag och Mickis gick hem så rita vi på tavlan ocksen så gick vi upp till affären och köpte smask smask.Tycker  synd om Pau hon har på sig gips oh ska ha på sig det 2veckor till.Om jag kommer på nåt mer senare så skriver jag det.
Byee/safa

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var roligt o rita på tavlan... :)

2010-12-13 @ 15:06:42
Postat av: safa

Hahaha aaa

2010-12-13 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0